aQUa » Sal Mar 03, 2009 12:33 pm
1-2. Servis ağı diye birşey söz konusu değil, kanunda TV kartlarında tek bir servis yeterli olduğu belirtilmiş, biz kanunlar çerçevesinde iş yapıyoruz, kanunları beğenmiyorsanız bu sizin devletle ve kanunlarla aranızdaki problemdir.
3. Böyle birşey yok, tüketici ürünü satın aldığı servise veya ithalatçısına ulaştırmak zorundadır, kanunda böyle yazıyor. Ama siz ne yapmışsınız ücretli olarak göndermişsiniz. Eğer ürünü siz bozmamış olsaydınız ürün tamir edilecek ve kargo ücreti ödenip size geri gönderilecekti. Sizin yaptığınız hataların faturasını başkalarına ödettiremezsiniz.
4. Müşteri olarak hak aramıyor, dürüst olmadığınız gibi forumda üyelere sakın bu ürünü almayın diyorsunuz.
5. Kart tamir görmüş veya arızalı olsa Haziran ayından bir sonraki senenin Aralık ayına kadar kullanmanız mümkün olmazdı.
Madem ki ürünü satın aldığınızda, kartı, bilgisayara monte etmenizi sağlayan demir bölüm karttan ayrılmıştı ve vidaları hiç yoktu ürünü göz göre göre niye satın aldınız? Ürünün vidalarının orjinalden farklı olduğunu belirttiğimde ve kartın üzerindeki lehimden bahsettiğimde, ürünü satın aldığınızda vidaların zaten olmadığını ve bu yüzden yerine kendiniz yenilerini taktığınızı söylediniz. Madem ki ilk günden itibaren doğru düzgün kanal da bulmuyordu eh bide üstüne üstlük parçalara ayrılmış olarak vidaları eksik satın almışsınız, 16-17 ay kullandıktan sonra mı aklınıza geldi bozuk olduğu, ürünün bizden çıkışı zaten 23 ay. İlk günü veya ilk haftası niye götürmediniz Bimeks'e? 17 ay sonra madem kart hiç çalışmıyodu, telefonda, bana niye az kanal buluyordu şimdi tarama yaptım hiç kanal bulmadı şeklinde ifadeler kullandınız? Ürünü önce Bimeks'e götürdünüz de niye ürünü kabul etmediler kanunda kabul etme zounlulukları var tabi ürünün üzerindeki lehimi ve vida modifikasyonları farkettiler ise almazlar?
Kafası çalışan hiç kimse vidaları sökülmüş birbirinden ayrılmış bir ürünü satın almaz, yani siz monitör alsanız da size monitörün arka kapağını ayrı verseler vidaları da olmasa, kullanırken de arada kızarsa bozarsa, demek yine de kullanmaya devam edecek ancak hiç görüntü vermediği zaman servise geri götüreceksiniz öyle mi? Sürekli madur edebiyatı yapıyorsunuz ancak telefonda söyledikleriniz de dahil burada yazdıklarınız arasında tutarlılık yok ve hiç inandırıcı değilsiniz.
Şikayetinizi yapmışsınız konu tüketici haklarına ulaşmış, biz de teknik servisin raporu doğrultusunda cevabımızı gönderdik, bundan sonra forumda yazı yazmanız gereksiz, size göre hakkınızı ilgili makamlardan arıyorsunuz, foruma bu ürünü sakın almayın şeklinde yazılar yazarak hak arayamazsınız, artık SkyStar3 ürünlerinden birini de kullanmadığınıza göre bu forumda kalmanız da gereksiz. Bu nedenle son yazımı okuduktan sonra forum ile ilişiğiniz kesilecektir.
aQUa