SİNYAL ALAMIYORUM

SkyStar3 PCI Rev. 3.0 Kartı Hakkında Herşey Sürücü Güncellemeleri, Modül Dosyaları, Yazılımlar.

Yetkili: aQUa

SİNYAL ALAMIYORUM

İleti veysi13 » Cum Nis 15, 2011 12:03 pm

LÜTFEN YARDIM EDİN CD DE OLAN PROG DVBYİ KURDUM DRİVERİNİDE YÜKLEDİM UYDUDA BAĞLI AMA SİNYAL ALAMIYORUM
veysi13
 
İleti: 3
Kayıt: Cum Nis 15, 2011 11:41 am

Re: SİNYAL ALAMIYORUM

İleti aQUa » Cum Nis 15, 2011 12:37 pm

Sanırım telefonda da sizinle görüşmüştük ayrıca mail de gönderdim.

Ürünü ikinci el olarak Gittigidiyor'dan aldığınızı belirtmiştiniz, seri numarası ile ilgili yaptığım araştırmada ürünün 28.12.2008 tarihinde firmamızdan satılmış olduğunu tespit ettim ve ürünün garanti süreci 28.12.2010 tarihinde dolmış görünüyor. Kaldı ki garanti süreci dolmamış dahi olsaydı, tunerin yanması LNB ve DiSEqC gibi anten elemanlarının yağışlı havalardan korunmaması sonucu meydana gelmektedir. Bu konuda uyarıların tamamı ürünün kullanım klavuzunda, CD açılış ekranında, yine CD arabiriminin açılış ekranındaki kısa devreler dokümanında ayrıntılı olarak tarif edilmiş ve kullanıcı defalarca uyarılmıştır.

Ürünü ikinci el ne kadara aldığınızı bilemiyorum ancak ürünün sadece tunerinin arızalı olduğunu varsayarsak dahi kargolama masrafları ile beraber ürünün onarılması size 50 TL civarında bir fiyata mal olacaktır. Tavsiyem kötü niyetli ve muhtemelen arızalı ürününü size satan kullanıcıya ürünü iade edip paranızı talep etmeniz yönündedir. Ürünün yenisini firmamızdan 110 TL karşılığında satın alabilirsiniz.
aQUa
aQUa
 
İleti: 5140
Kayıt: Cum Nis 08, 2005 12:56 am
Konum: Istanbul

Re: SİNYAL ALAMIYORUM

İleti alpaysimsek » Cum Nis 15, 2011 5:58 pm

ürünü kendisine ben sattım aqua..herhangi bir sorunu yok son güne kadar zaten izliyordum kanalları..eger kötü niyetli satıcı olsaydım bu foruma yönlendirmezdim onu..ben cok fazla kurulum olaylarını hatırlamadıgım icin arkadasa satış sonrası yardımcı olamadım..eger kendisine skystar3 ürününün webcam kurmaya benzmediğini daha karmasık bir iş oldugunu anlatırsanız sevinirim..zira bende aynı duyguları kartı ilk aldıgım zaman yasamıstım ama sonradan bu forumu okuyup herseyi ogrenince sorunlarımı halletmiştim..tekrarlıyorum üründe herhangi bir sorun yok bu yüzden geri iade almam mümkün degil..sadece kullanıcı yeterli bilgi birikimine sahip olmadıgı iiçin üründen faydalanamıyor..
alpaysimsek
 
İleti: 15
Kayıt: Pts Arl 29, 2008 9:49 pm

Re: SİNYAL ALAMIYORUM

İleti veysi13 » Cum Nis 15, 2011 11:51 pm

zaten hep böyle oluyor satışı yapıldıktan sonra ilginenilmiyor kendim alışveriş merkezinde elektronik ürün satış şefiyim müşterim benden aldığı elektronik ürünü arızalı çıkması durumunda servise yönlendirmiyorum birebir değişim yapıyorum bu yüzden laf yiyorum ama olsun önemli olan müşterimin memnuniyeti
veysi13
 
İleti: 3
Kayıt: Cum Nis 15, 2011 11:41 am

Re: SİNYAL ALAMIYORUM

İleti veysi13 » Cmt Nis 16, 2011 1:11 pm

aldığım tv kartını olduğu gibi attım çöpe defalarca kez format attım driveri yükledim playerlerin hepsini denedim yok cihaz çalışıyor sinyal almıyor neyse sizleri rahatsız ettiğim için özür dilerim bu kartın yeri anca çöp
veysi13
 
İleti: 3
Kayıt: Cum Nis 15, 2011 11:41 am

Re: SİNYAL ALAMIYORUM

İleti aQUa » Çar Nis 20, 2011 12:09 am

Öncelikle bu üslubunuzu beğenmedim ve hiç doğru bulmuyorum.
Benden destek istediniz ve ben de gereken desteği verdim gerek telefonda gerekse forum aracılığı ile, siz kendinizi bu konuda hiç üzmeyin, müşterilerimizin tamamı ürünlerimizin ve desteğimizin kalitesinin senelerdir farkında. Bunu ne siz ne de ben değiştirebilirim.

İstediğiniz destek doğrultusunda ikinci el ve garantisi süresi sona ermiş bir ürün için neler yapabileceğimizi zaten yazdım, ürünü gönderseydiniz veya firmamıza getirseydiniz, inceler arızalı ise ücretsiz arıza tespitini yapar, arızası yoksa hiçbir ücret alınmadan rapor yazılıp size geri gönderilirdi, garanti süresi dolmuş bir ürüne yapabileceğimiz işlemler bunlardır ve birçok firmada bu işlem uzun zaman alır ve ücretlidir.

İkinci el aldığınız ürün size bozuk gelmiş veya sağlammış bu bizi ilgilendirmez, bu sizinle ürünü size satan kullanıcı arasındaki problemdir ki bunun çözüm yeri kesinlikle bizim forumumuz değildir.

Foruma girip kimse ilgilenmiyor şeklinde yakınmanıza sebep nedir anlayamadım, İlgilenilmiyor derken beklentiniz neydi? Siz 3 sene önce bir müşterinize sattığınız TV alıcıdan, kanal çekmiyor diye şikayet geldiğide, başka ilde oturan bir müşterinizin evine gidip TV'sini mi ayarlıyorsunuz veya tamir etmeye mi çalışıyorsunuz?
aQUa
aQUa
 
İleti: 5140
Kayıt: Cum Nis 08, 2005 12:56 am
Konum: Istanbul


Skystar3 DVB-S PCI Rev. 3.0 (SDMC DM1105 Chipset)

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir

cron