aQUa » Çar Nis 20, 2011 12:09 am
Öncelikle bu üslubunuzu beğenmedim ve hiç doğru bulmuyorum.
Benden destek istediniz ve ben de gereken desteği verdim gerek telefonda gerekse forum aracılığı ile, siz kendinizi bu konuda hiç üzmeyin, müşterilerimizin tamamı ürünlerimizin ve desteğimizin kalitesinin senelerdir farkında. Bunu ne siz ne de ben değiştirebilirim.
İstediğiniz destek doğrultusunda ikinci el ve garantisi süresi sona ermiş bir ürün için neler yapabileceğimizi zaten yazdım, ürünü gönderseydiniz veya firmamıza getirseydiniz, inceler arızalı ise ücretsiz arıza tespitini yapar, arızası yoksa hiçbir ücret alınmadan rapor yazılıp size geri gönderilirdi, garanti süresi dolmuş bir ürüne yapabileceğimiz işlemler bunlardır ve birçok firmada bu işlem uzun zaman alır ve ücretlidir.
İkinci el aldığınız ürün size bozuk gelmiş veya sağlammış bu bizi ilgilendirmez, bu sizinle ürünü size satan kullanıcı arasındaki problemdir ki bunun çözüm yeri kesinlikle bizim forumumuz değildir.
Foruma girip kimse ilgilenmiyor şeklinde yakınmanıza sebep nedir anlayamadım, İlgilenilmiyor derken beklentiniz neydi? Siz 3 sene önce bir müşterinize sattığınız TV alıcıdan, kanal çekmiyor diye şikayet geldiğide, başka ilde oturan bir müşterinizin evine gidip TV'sini mi ayarlıyorsunuz veya tamir etmeye mi çalışıyorsunuz?
aQUa