garantiye giden ürün

SkyStar3 PCI Rev. 3.0 Kartı Hakkında Herşey Sürücü Güncellemeleri, Modül Dosyaları, Yazılımlar.

Yetkili: aQUa

garantiye giden ürün

İleti rockhan » Cmt Oca 10, 2009 9:59 am

4-5 defa kullanmış olduğum sapasağlam ürünü internet aracılığı ile satmıştım, alan arkadaş ürünü bozuk diye garantiye yollamış ürün bana geri geldi fakat ne tür bir arıza olduğu ve hangi konuda onarımı yapıldığı hiçbir şekilde bir belge vs ile belirtilmemiş.

ben ürünün sapasağlam olduğunu sattığım kişiye garanti etmiştim çünkü ürün sapasağlamdı ne tür bi onarım yapıldığına dair beni bilgilendirirseniz sevinirim.

ayrıca ürünü bugün tekrar sattığım arkadaşa kargo ile yolluyorum, benim adıma kayıtlı olduğu için bana yollamışsınız sanırım.

ben ilk sahibi Kubilay Azman çetin emeç mahallesi mahmut şevket paşa sokak no 1/9 balçova izmir.
rockhan
 
İleti: 22
Kayıt: Pzr Arl 30, 2007 8:07 pm

İleti aQUa » Cmt Oca 10, 2009 1:38 pm

Merhaba,

Dağıtıcı firma, sipariş verdiği ürünleri firmamızdan almaya geldiğinde, kendilerine arızalı tanısı ile geri gönderilmiş ürünleri de getirirler, ürün arıza oranımız gerçekten düşük olduğu için de ürünleri çok kısa sürede test edip 10-30 dakika, arıza tespit ve tamir işlemini uyguluyoruz.

Arızalı tanısı ile firmamıza getirilen ürünlerin %90-95 'den fazla bir bölümünde hiçbir problem çıkmadığı testler sonucu anlaşılmakta ancak dağıtıcı firmanın ürünü hemen almak istemesi üzerine rapor düzenlenememeketdir. Bu nedenle arızalı olmayan ürünlerin çoğuna rapor yoktur. Arızalı olanlar için ise mutlaka rapor hazırlanmakta ve ürünün poşetinin içine yerleştirilmektedir. Birde firmamıza gönderilen ürünlerde müşterilerin bir kısmı şikayetlerinin ne olduğu konusunda yazı yazmamaktadırlar.

Son zamanlarda gerçekten arızalı olan iki ürün hatırlıyorum, bu ürünlerin her ikisi de yaklaşık olarak 12-18 ay arası kullanılmış ürünlerdi, bir tanesi, dağıtıcı firma tarafından ulaştırılmıştı, Ankada'dan satın alınmış bir kartın, devre üzerinde bulunan bobinin bir ayağı kullanıcı tarafından çarpma veya bilinçli olarak karttan sökülmüştü, bunu ücretsiz olarak tamir ettik, ancak bir dahaki sefere bu şekilde devrelere zarar verilmesi durumunda tamirin, ücrete tabi olacağını belirtik, direk kullanıcı tarafından gönderilen bir diğer üründe ise bir süre sonra görüntüde donma oluyor şeklinde şikayet vardı, incelemelerimiz sonucu kartın üzerindeki ana PCI veriyolunu kontrol eden işlemciye darbe vurulmuş ve ayaklarının hasar gördüğü tespit edildi, çok hassas olan işlemci ayaklarını düzeltmeye çalıştık ürün problemsiz çalışır duruma getirildi, müşteri yenisi talep etti, yenisini uygun fiyata verebileceğimizi ancak firma olarak müşteri kaynaklı hasarları ödemediğimizi belittik.

Bunun dışında arızalı ürün hatırlamıyorum. Büyük bir ihtimal sattığınız ürün sağlamdı ancak ürünü sizden alan kişi ya kurulumu yapamadı yada anten sistemindeki bir problemden dolayı görüntü alamamış olabilir. Peki siz bu kişinin üründen şikayetinin ne olduğunu biliyor musunuz?
aQUa
aQUa
 
İleti: 5140
Kayıt: Cum Nis 08, 2005 12:56 am
Konum: Istanbul

İleti rockhan » Cmt Oca 10, 2009 1:49 pm

öncelikle cevap için teşekkür ederim, ben zaten ürünün çalıştığına emindim arıza yoktu, bende kurulumu yapamadığını düşünüyorum.

kullanıcı arkadaş da bana ayrıntılı bir bilgi vermedi çalıştıramadığını ve ürünü garantiye yolladığını söyledi.

bende size sorarak emin olmak istedim, dediğiniz gibi içinde bir rapor olmaması ürünün çalışıyor olduğunu gösteriyor.

tekrar teşekkürler.
rockhan
 
İleti: 22
Kayıt: Pzr Arl 30, 2007 8:07 pm


Skystar3 DVB-S PCI Rev. 3.0 (SDMC DM1105 Chipset)

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron