Forumda neden Öneri,İstek ve Şikayetleriniz gibi bi bölüm yo

Kullanıcılar Arası Derin Olmayan Sohbetleriniz İçin.

Yetkili: aQUa, lokosit

Forumda neden Öneri,İstek ve Şikayetleriniz gibi bi bölüm yo

İleti Freexman » Sal Tem 24, 2007 2:05 am

Bence forumda böyle bir bölüm olsa daha iyi olurdu.Asıl yazmak istediğim şey böyle bir bölüme giderdi ama olmadığı için buraya yazıyorum umarım okursunuz.
Öncelikle yaklaşık 1.5-2 saattir forumu dolaşıyorum(dijital tv kartı almayı düşündüğüm için) bu sürenin sonunda skystar 3 ün benim için uygun bir kart olduğunu,forumdaki ve cd sindeki dökümanlarla kurulumunda güçlük çekmiceğimi,bilinen skystar2 den gerçekten iyi olduğunu anladım.Fakat bunun sonucunda hala bu kartı satın almakla ilgili bazı soru işaretleri var kafamda.Çünki biçok konuda sorulan sorulara aQUa tarafından verilmiş cevapların gerçekten böyle bir firmaya yakışmıyacak cevaplar olduğunu gördüm.Konu açıp bir soru soran kişiye 2 gün geçmesine rağmen cevap yazılmamış konuyu açan kişide kartı iade ettiğini söyleyip firmayı eleştirmiş bunun üzerine başka firmaların ajanı olmakla suçlanmış(benide bunla suçlayabilirsiniz) ve konusu kilitlenmiş.Başka bir konuda yazarın mesajları silinmiş fakat "mesajlarımı neden siliyorsunuz" mesajı silinmemiş(tabi benim bu mesajımda silinebilir).
Şimdi asıl belirtmek istediğim konuya geliyim bu mesajın ardından bana ne şekilde cevap vereceğiniz çokta önemli değil,benim amacım firmayı yada ürünlerini kötülemekte değil,ben ajanda değilim kimse adına çalışmıyorum sadece tarafsız bir insanım.
Bence insanlara daha olumlu davranıp agresif tavrınızı(birçok forumda yazılan haksız eleştirilerden dolayı oluşmuş olan) biraz yumuşatsanız müşteri velinimetimizdir mantığına yaklaşsanız siz karlı çıkarsınız.Diğer kullanıcılara yaptığınız gibi beni de forumdan kovabilirsiniz hatta belki bu mesajı kimse okumadan silebilirsiniz ama maddi olarak kar sağlamayı amaçlayan bir firmaysanız bu size hiçbirşey kazandırmaz.İnternet ortamında heleki forum ortamında mesajını silerek bi kişiyi durduramazsınız.O kişi başka bir isimle üye olup eleştirisini devam ettirebilir veya başka bir forumda yapar bunu.Sizin bunun yerine uzlaşmacı bir tavır sergilemeniz gerekiyor gibi geldi bana.Saygılar...
Freexman
 
İleti: 1
Kayıt: Sal Tem 24, 2007 1:05 am

İleti aQUa » Sal Tem 24, 2007 3:24 am

İstek ve şikayet bölümü konusundaki istekleriniz değerlendirilecektir.

1. aQUa konusu firmanın iç konusudur.

2. Forumumuzun açılış tarihinden bugüne 2 yılı geçti silinen mesaj sayısı bir elin parmaklarını geçmez. Bir yazı maksadını aşmadıkça belli bir amaca hizmet etmedikçe silinmez, zaten burası kavga ve tartışma amaçlı bir forum değil ürün destek forumudur, reklam almıyoruz, bu sadece müşteri memnuniyeti adına çalışan bir forum, müşteri desteğini ister cevabını alır, alamazsa gözden kaçmış olabilir tekrar yazar şikayetini belirtir, ayrıca ürünün kullanım kitapçığının arkasında üretici firmanın telefonu vardır, mail adresi vardır, adresi vardır, web sitesinin adresi ve forumunun adresi vardır. Yani o kişinin iddia ettiği tabi gözleri kör değilse Sigma Mühendisliğin desteği sadece bir forumdan ibaret değildir.

3. "mesajlarımı neden siliyorsunuz" şeklinde bir mesaj göremedim. Eğer aynı yazardan söz etmiyorsak yazılarım niye siliniyor şeklinde yazı yazan arkadaşın yazılarının silinmesi gibi bir durum söz konusu değil, sadece ilgili konu başlığı altına taşınmıştır, örneğin donanımla ilgili bir sorunun tabi ki kumandayla veya ProgDVB ile bir ilgisi olamaz, zaman zaman konular, tarafımdan ilgili konu başlığına taşınır.

4. Belki dikkatinizi çekmemiş olabilir ancak bahsettiğiniz kullanıcı 18 Temmuzdaki yazısının ardından 20 Temmuzda yazısını tekrar editlemiş ve ardından da yine aynı dakika içinde ikinci bir yazı yazarak bilinçli şekilde polemik başlatmış, ilerleyen cümlelerinde de verdiği bilgilerin gerçekleri yansıtmadığı görülmüş, 2002 yılından bu yana birçok forumda Dijital TV kartları ve yayınlar konusunda yazılar yazdım bu yazılar 500 binden fazla kullanıcıya ulaştı, birçok ahlaksız firma, forum, web sitesi ve dergi, bu yazıları birebir kopyalayıp web sitelerine kendi imzaları ile yayınladılar. Neredeyse 2 yılı aşkın süredir bu forumun modluğunu yapmaktayım, foruma üye olan bir kimsenin niyetini anlayabilmek için birkaç cümle ve davranış şekli yeterli oluyor.

5. Tavrımın agresif olduğunu kabul edebilirim ama her forum üyesine karşı değil, benim agresif tutumum kirli çıkarları uğruna forumumuza saldırarak birşeyler elde etmeye çalışan zihniyetlere karşıdır.

6. Kendi içinde çatışan bir zihniyetle şahsen uzlaşmam mümkün değil, önce o zihniyet kendi içinde birlik sağlamalı sonra bana gelip derdini anlatmalıdır. Skystar3 kartı kötüdür, sigma mühendislik destek vermiyor veya aQUa sert yazıyor şeklinde yazıları eleştiri olarak kabul edemem, bunlar eleştiri değil olsa olsa bir iddia veya fikir olabilir. Eleştiri birşeyin nasıl yapıldığı ile nasıl yapılması gerektiği arasındaki farkın anlatımı olmalıdır. Zaten sky... adlı kullanıcının tüm yazıları silinmemiş forumun kuruluş amacını aşan bölümleri silinmiştir yani sizin de göreceğiniz üzere herşey silinmiyor.

7. Bu forumda kötü senaryoların gerçekmiş gibi oynanmasına izin vermem, bu tip olaylar yine kötü senaryolu filmlerde karşımıza çıkabilecek sahneler, adam ceketini arabada bırakıyor ve binadan içeri giriyor, ikinci sahnede adam evin kapısını açıp içeriye girdiğinde arabada bırakılan ceketin adamın üzerinde olduğu görülüyor.

8. Umarım yeni kullanıcı adınızla da yeni polemiklere imza atmazsınız.

Not: SkyStar3 PCI kartını piyasada bulamazsınız çünkü tam iki ay önce bizim stoklarımızda tükendi, ürüne talep var ancak elimideki tek ürün SkyStar3 USB2.0'dir. Yani ürün satmak gibi bir derdimiz veya sıkıntımız yok zaten ürettiğimiz ürünler yok satıyor. Teknik desteğimizi de bilen bilir, telefon açıp da tatmin edici destek alamamış tek bir kullanıcı dahi yoktur, bizden kaynaklı olmayan problemlerde dahi ürün değişimi yapmaktayız. Yani bu forumda ürünlerimiz hakkında kim ne yazarsa yazsın firmamızı ne kadar karalarsa karalasın buna kimse kulak asmaz çünkü ürünlerimizi kullanan herkes kalitesini bizzat kendisi görüyor.
aQUa
aQUa
 
İleti: 5139
Kayıt: Cum Nis 08, 2005 12:56 am
Konum: Istanbul

BAZI GERÇEKLER

İleti vedatmut » Pts Kas 17, 2008 3:22 pm

FREEXMAN arkadaşım da benim gibi düşünüyor bazı satırlarında. aQUa kardeşim şunu belki herkes dile getirmez ama herkes bilir. bu forum sitesi gerçektende çok farklı, bende neredeyse bütün yazıları okudum sayılır. sorulan hiç bir soru cevapsız kalmamış. bu sizin ve ekibinizin başarısı zaten. yani tereddüt edecek hiç bir şey yok burada, bu forum sitesi çok başarılı, hatta bir çok siteden kat kat daha faydalısınız. bence art niyetli kişiler kimsenin kafasını bulandıramaz. ben 1 haftadır kullanıyorum sizin sitenizi ve gayet memnunum. beni bir kardeşin olarak görmeni isterim. toplumumuz devir itibariyle oldukça yıpranmış, sinir sistemlerimiz avrupalılar gibi deyil, çabuk kızıp çabuk küsmeyelim. sözüm her kesime
vedatmut
 
İleti: 23
Kayıt: Çar Kas 05, 2008 10:12 am


Kullanıcılar Arası Sohbet

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron