Bence forumda böyle bir bölüm olsa daha iyi olurdu.Asıl yazmak istediğim şey böyle bir bölüme giderdi ama olmadığı için buraya yazıyorum umarım okursunuz.
Öncelikle yaklaşık 1.5-2 saattir forumu dolaşıyorum(dijital tv kartı almayı düşündüğüm için) bu sürenin sonunda skystar 3 ün benim için uygun bir kart olduğunu,forumdaki ve cd sindeki dökümanlarla kurulumunda güçlük çekmiceğimi,bilinen skystar2 den gerçekten iyi olduğunu anladım.Fakat bunun sonucunda hala bu kartı satın almakla ilgili bazı soru işaretleri var kafamda.Çünki biçok konuda sorulan sorulara aQUa tarafından verilmiş cevapların gerçekten böyle bir firmaya yakışmıyacak cevaplar olduğunu gördüm.Konu açıp bir soru soran kişiye 2 gün geçmesine rağmen cevap yazılmamış konuyu açan kişide kartı iade ettiğini söyleyip firmayı eleştirmiş bunun üzerine başka firmaların ajanı olmakla suçlanmış(benide bunla suçlayabilirsiniz) ve konusu kilitlenmiş.Başka bir konuda yazarın mesajları silinmiş fakat "mesajlarımı neden siliyorsunuz" mesajı silinmemiş(tabi benim bu mesajımda silinebilir).
Şimdi asıl belirtmek istediğim konuya geliyim bu mesajın ardından bana ne şekilde cevap vereceğiniz çokta önemli değil,benim amacım firmayı yada ürünlerini kötülemekte değil,ben ajanda değilim kimse adına çalışmıyorum sadece tarafsız bir insanım.
Bence insanlara daha olumlu davranıp agresif tavrınızı(birçok forumda yazılan haksız eleştirilerden dolayı oluşmuş olan) biraz yumuşatsanız müşteri velinimetimizdir mantığına yaklaşsanız siz karlı çıkarsınız.Diğer kullanıcılara yaptığınız gibi beni de forumdan kovabilirsiniz hatta belki bu mesajı kimse okumadan silebilirsiniz ama maddi olarak kar sağlamayı amaçlayan bir firmaysanız bu size hiçbirşey kazandırmaz.İnternet ortamında heleki forum ortamında mesajını silerek bi kişiyi durduramazsınız.O kişi başka bir isimle üye olup eleştirisini devam ettirebilir veya başka bir forumda yapar bunu.Sizin bunun yerine uzlaşmacı bir tavır sergilemeniz gerekiyor gibi geldi bana.Saygılar...