Sigma electronic YAKİŞTIRAMADIM

Kullanıcılar Arası Derin Olmayan Sohbetleriniz İçin.

Yetkili: aQUa, lokosit

Sigma electronic YAKİŞTIRAMADIM

İleti faruk120 » Cmt Oca 31, 2009 2:56 am

Merhaba arkadaşlar. Almiş oldugum skystar3 tv kartım arızalandı. Büyük şehirlerimizde bile servisi olmadıgı için istanbula kargo ile gönderdim garantili oldugu icin. Fakat Sigma electronic yekili kişi beni lehimler yapmişsın dıye suclayarak garantisin gecersiz kıldı ve yüksek bir para talep etti. Yanlış oldugunu ispatlamak icin geri istedim. Bana gidiş dönüş kargo ücreti ödersen yollarız dendi. Gercekten lehim veya tamir yapılmişmı? Sigma electronic yekili beni bilmeden aractırmadan nasıl suclar YAKİŞTIRAMADIM. Yapılmişsa 18-06-2007 tarih Ankara/akköprü Bimeks firması nasıl satar.
Kartımı iade etseler bunu ispatlamak icin sanayi bakanlıgı tüketiciler koruma müdürlügüne götürecegim. bütün satın aliş belgelerim var.
Bana yardımcı olacak ve çözüm bulmak için yardımınıza ihtiyacım var saygılar.
faruk120
 
İleti: 11
Kayıt: Per Haz 21, 2007 12:48 am

İleti aQUa » Pzr Şub 01, 2009 12:21 am

Arkadaşım,

Sizinle kartı göndermeden önce telefonla konuşan kişi bendim, sizi telefonda dinledim, bana ilettiğiniz kartla ilgili olan şikayetiniz, kanal tarama yaparken ilk başlarda kartın iyi çalıştığı fakat zaman içinde az kanal bulmaya başlağı şeklindeydi ve yine sizin ifadelerinize göre yakın zamanda tekrar kanal taraması yaptığımda artık hiç kanal bulmadı şeklindeydi. Ben de ürünü firmamıza göndermeniz durumunda problemine bakılıp size bilgi verileceğini ifade etmiştim.

Ürünü firmamıza ödemeli olarak göndermişsiniz, yani bu davranışınızdan çıkan sonuç, neredeyse iki yıla yakın süredir kullandığınız bu ürünün bozulmasından dolayı direk olarak firmamızı sorumlu tutmanız. Yani ürünün 22,5 ay sonra bozulmasının sorumlusu firmamız ve bu nedenle yol masraflarını ödemesi gereken kişiler de bizleriz.

Bir an için yukarıdaki tutumunuzu bir tarafa bırakalım, ürün firmamıza ulaştığında yaptığımız incelemelerimiz sonucunda ürünün bilgisayar tarafından algılanmadığını tespit ettik, yani ürünün sorunu kanal bulamama değil işlemcisinin hasar görmüş olmasıydı. Ürünü tamir için nereye götürdüğünüzü de bilemiyorum ama herhalde onlar da ürünün probleminin işlemcisinde veya yakın biryerlerde olduğunu anlamış olacaklar ki, CPU ile kartın ayakları arasındaki küçük kondansatörlerden birinin ayaklarına lehim yapmışlar. Kart çıplak gözle incelendiğinde diğer kondansatörlerden farklı şekilde ayakların lehimli olduğu görülüyor.

Ayrıca bunu siz mi yaptığınız yoksa tamir için götürdüğünüz yerdeki kişiler mi yaptı bilemiyorum ama kartın kasaya bağlanmasını sağlayan demirin vidaları da orjinalinden farklı.

Ürünlerimizi yaklaşık olarak 4 sene kullananlar var, gönderdiğiniz ürünün tuneri sağlam yani antenden gelen bir kısadevre gibi bir durum söz konusu değil, ancak ürünün işlemcisi hasar görmüş bu tür işlemci hasarları ise sadece güç kaynağının infilakı sonucu anakart ve tüm kartların bozulması ile neticelenecek durumlarda meydana gelebiliyor.

Ürün sizden kaynaklı bir nedenden dolayı hasar görmüş ve birileri tarafından tamir edilmeye çalışılmış, tüm bu davranışlarınıza rağmen size 7 TL + 70 TL karşılığında yeni bir kart verebileceğimizi bildirmiştik.

Ancak siz herşeye rağmen gönderdiğiniz arızalı ürünü geri almak ve firmamızı şikayet etmek istiyorsanız, kargo bedelini tarafımıza ödemeniz durumda ürün size geri gönderilecektir. Sizin yaptığınız hataların bedelini ödemek gibi bir niyetimiz yok hatayı yapan ödemeli.
aQUa
aQUa
 
İleti: 5140
Kayıt: Cum Nis 08, 2005 12:56 am
Konum: Istanbul

İleti faruk120 » Pzr Şub 01, 2009 1:34 am

SkyStar3 Problem‏
Kimden: info@sigmaelectronic.net
Gönderme tarihi: 22 Aralık 2008 Pazartesi 12:25:49
Kime: faruk faruk120 (sakincali-06@hotmail.com)

Merhaba,

Forumada özel mesaj ile sormuşsunuz orada da cevap verdim, ürünü aldığınız firma yoluyla veya direk olarak firmamıza göndermeniz gerekecektir. LNB'yi yağışlı hava şartlarından korumadıysanız, ciddi bir kısa devre veya kasa patlaması gibi bir durum söz konusu olmadıysa üründe arıza yoktur göndermeden önce başka bir anten sistemi veya bilgisayarda test etmeniz faydalı olabilir.

Enver Sağlam
www.sigmaelectronic.net
www.skystar3.com




-------- Original Message --------
Subject:
From: faruk faruk120 <sakincali>
Date: Sun, December 21, 2008 4:09 pm
To: <info>

merhaba Benim sktstar3 tv pc&yacute; kart&yacute;m var 17-12-2008 günü Hotbird 6,7A,8 güncelerken 11642,H,27500,34 firekansta tak&yacute;l&yacute;p kal&yacute;yordu. birkac kez denedim. olmad&yacute; &thorn;imdi cali&thorn;m&yacute;yor. her&thorn;eyi denedim. Ankara servis nerde var?. garantisi var. Lütfen acil yard&yacute;m. sakincali-06@hotmail.com
-----------------------------------
Gercekten lehim veya tamir yapılmişmı? Sigma electronic yekili beni bilmeden aractırmadan nasıl suclar YAKİŞTIRAMADIM. Yapılmişsa 18-06-2007 tarih Ankara/akköprü Bimeks firması nasıl satar.
BU KISMI OKUMAMİŞŞINIZ Garatili cihaz servisi dışında tamir edilmez.bunu cok iyi biliyorum. LÜTFEN GEREKSİZ SUÇLAMAYINIZ. TAMİR GÖRMÜŞ BİR KART NASIL YENİ OLARAK SATILIYOR ONU araçtırın. Ben mühendis degilim kapalı kutuda aldım 18 ay sorunsuz kullandım. bundan önce 2000 yılında aldıgım analok tv kartı kullanıyordum.
faruk120
 
İleti: 11
Kayıt: Per Haz 21, 2007 12:48 am

İleti aQUa » Pzr Şub 01, 2009 2:06 pm

Yazdıklarını ile ne demek istediğinizi neyi ispat etmeye çalıştığınızı inanın hiçbir şekilde anlayamadım.

Biz ürünlerin kısmi üretimini yapıyoruz, SkyStar3'ün anakartı hazır orjinal şekilde bize gelir yani assembly (satıh lehimli elemanlar) tarafımızdan lehimlenmez. Uydu kartı haline getirilen ürünler ana dağıtıcı firmaya verilir, onlar da yerel veya genel dağıtıcılara verirler. genel dağıtıcılardan biridir. Bu noktadan, ürün firmamıza arızalı tanısı ile geri dönene kadar, ne gibi işlemlerden geçtiğini, kimlere satıldığını tamir görüp görmediğini bilemeyiz. Ürün firmamıza gelir önce kartın fiziksel durumunu inceleriz,
yani anakartın üzerindeki elemanları, daha sonra da bilgisayarlarımızda test ederiz.

Size bildirdiğimiz bilgiler doğrudur, kartın ana işlemcisi ile PCI ayaklar arasında yer alan assembly tipi (satıh lehimli) kondansatörlerden birinin ayakları diğerinden farklı olarak lehimlenmiş, lehimin otomatik makine ile değil de havya ile yapıldığı anlaşılıyor.

Görüldüğü kadarıyla ürün tamir edilmek üzere birilerine verilmiş, tamirci tuneri açabilmek için kartı kasaya bağlayan demiri sökmüş, yukarıda bahsettiğim assembly tipi elemanı kurcalamış ve ayaklarına lehim yapmış, kartı teslim ederken de kartı kasaya bağlayan vidaları karıştırıp yerine başka vidalar takmış.

Sonuç olarak aynı şeyleri defalarca tartışmaya, yakıştırdım yakıştırmadım şeklinde gereksiz ve saçma yorumlar yazmaya hiç gerek yok, ürünü geri istiyorsanız, ya ürünün kargo bedelini tarafımıza ödersiniz yada İstanbul'daki bir tanıdığınız firmamıza gelir ödettiğiniz kargo ücretini firmamıza geri verir ve ürünü alır size getirir, siz de istediğiniz yerlere firmamızı şikayet edersiniz.
aQUa
aQUa
 
İleti: 5140
Kayıt: Cum Nis 08, 2005 12:56 am
Konum: Istanbul

İleti aQUa » Cmt Şub 28, 2009 12:34 pm

Sizin gibi pişkin adam görmedim hayatımda,
1. Hem kimsenin kolay kolay bozamadığı ürünü ne yapmışsanız bozmayı başarmışsınız, kullandığınız ürün, kesinlikle bir patlama olmadan bu hale kesinlikle gelmez.
2. Ürünü bozmak da yetmemiş olacak ki, neydüğü belirsiz kişilere verip tamir ettirmeye çalışmışsınız, elemenlar kartın üzerine lehim yapmışlar, hatta rahat çalışmak için kartın montaj demirini dahi sökmüşler.
3. Sonra tamir olmayınca ürünü geri alıp bana telefon ediyorsunuz, ürün az kanal çekiyordu son defa tarattığımda artık hiç kanal bulmadı gibi bir yalan söylüyorsunuz, kartı bilgisayar tanımıyor siz kanal bulmuyor diyorsunuz.
4. Ürünü biz bozmuşuz, lehimleri biz yapmışız, orasını burasını biz sökmüşüz ki ürünü bir de ödemeli kargo ile gönderiyorsunuz.
5. Ürün geldiğinde kontrol ediyoruz chipset gitmiş, üzerindeki parça lehimlenmiş, örjinal vida yerine başka vida var,
6. Sonra telefon ediyorsunuz bizim ürün ne oldu diyorsunuz, durumu anlatıyoruz. Bimeks'e götürdüm onlar ürünü kabul etmedi, (Ürünü satan bir firmanın arızalı ürünü kabul etmeme gibi bir keyfiyeti yoktur, tabi ürünün üzerindeki lehimi ve vidaların değiştiğini onlarda gördüğü için kabul etmemiş olma ihtimalleri yüksek), ürünün üzerinde yapılan değişik
lehim varsa ben satın almadan önce yapılmış, kartın demirinin vidaları zaten yoktu vidaları ben taktım gibi ipe sapa gelmez bir sürü gerçek dışı şeyler söyleme devam ediyorsunuz, buna rağmen size yarı fiyatına ürün vermeyi teklif ediyoruz.
7. Yok bedava vereceksiniz yoksa sizi rezil ederim tüketici haklarına şikayet ederim diyorsunuz, ürünümü geri istiyorum diyorsunuz, firma olarak haksız yere ödettiğiniz 7 TL'yi vermeniz durumunda ürünün gönderileceğini belirtiyoruz, buna da yanaşmayıp o şekilde gidip tüketici haklarına şikayet ediyorsunuz.
8. Söylediğiniz ve yazdığınız yalanlara artık kendiniz de inanmış olacaksınız ki hala kalkıp forumdaki değişik konu başlıkları altında yalanlarınıza devam edip insanları kandırmaya çalışıyorsunuz.

Bu kadar haksız işler yapmanıza ve bu kadar yalan söylemenize rağmen size nazik davranmaya çalıştım ama sizin nezaketle alakanız olmadığı açık, işiniz yalan, iftira ve çamurla haketmediğiniz şeyleri haketmeye çalışmak. Forumda olumlu veya olumsuz tek bir yazınızı dahi görürsem sizi direk forumdan postalarım. Burada sahtekarlara yalancılara yer yok.
aQUa
aQUa
 
İleti: 5140
Kayıt: Cum Nis 08, 2005 12:56 am
Konum: Istanbul


Kullanıcılar Arası Sohbet

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir

cron