aQUa » Çar Şub 15, 2012 1:21 pm
Sorularınızdan anladığım kadarıyla size ürünün bozuk olduğu konusunda bir saplantı hasıl olmuş bu durumda da ben artık bu gereksiz ve mantıksız sorularla zaman harcamak istemiyorum. Zaten yardım ettiğim konu ve çözülmesi gerekli problem sizin anteninizden kaynaklanıyor ve bunu düzeltmek veya bunun düzeltilmesi için yardım etmek benim sorumluluklarımı kapsamıyor. Herhalde Next firmasından uydu alıcı aldığınızda bazı kanalları çekmezse evinize gelip gelip anteninizi düzeltmezler.
Bu durumda iki seçeneğiniz;
1. Ürünü alırsınız, kısa devre problemi veya uydu alıcı ile ortak kullanım olmayan bir yere arkadaş veya akrabanıza götürürsünüz, varsa dizüstü bilgisayarınızda veya oradaki bilgisayarda TNT mi TNR mı bilemiyorum artık, kanalın çekip çekmediğini test edersiniz.
2. İstanbulda yaşıyorsanız firmamıza telefon edersiniz, ürünü getirirsiniz, hangi kanalı ve kanalları görmek istiyorsanız gösteririz böylece problemin nereden kaynaklandığını tam olarak tespit edersiniz.
Bunların dışında da yapabileceğimiz bir yardım bulunmuyor en azından düşünüş tarzınız size yardımcı olmamızı güçleştiriyor.
Bizimle ve ürünümüzle ilgili bir problem olmamasına rağmen gerekli bilgileri verdiğime inanıyorum. Sizin anteninizde problem olması benim sorumluğumu kapsamıyor. Rahatlıkla sorun sizin antende düzelttir derdim başka da açıklama yapmazdım. Sinyal olmayan frekansta ürünün kanal bulmasını beklemek size normal geliyor mu? Sinyal yoksa ürün nasıl kanal bulsun? Eğer verdiğim bilgilere güvenmiyorsanız, kartın bozuk olduğu konusunda bir saplantınız varsa, o halde soru sormanıza da gerek yok, sonuç olarak yalan söylüyoruz o zaman. (insanlar karşılarındakini kendileri gibi düşündüğünü ve hareket ettiğini sanırlar.)
aQUa