aQUa yazdı:1. Dün değil önceki gün aramıştınız, yani üç gün olmadı,
2. Konu hakkında bilgimiz olmadığını söylemedik, size yapmak istediğiniz bağlantının uydu yayıncılığında kabul edilebilir ve güvenli bir bağlantı türü olmadığını prensip olarak tek kablo ile iki cihazın çalıştırılamayacağını en az on defa tekrarladık ama siz ısrarla iki cihazı birbirine bağlamak istediğinizi söylediniz ve bize, bilgisayar açıkken LNB-Out'tan faydalanıp faydalanamayacağınız sordunuz ben de açıkken faydalanabileceğinizi fakat kapalıyken aktarım yapıp yapamayacağınızı bilmediğimizi söyledik, bunun yanında st1905 mod arkadaşımızın bu tür bir bağlantı ile ürünü kullandığını forumda belirttiğini ve ondan yardım alabileceğinizi söyledik. İsimleri unutuyor olmanız bizim sorunumuz değil, madem isimleri unutuyorsunuz bir dahaki sefere not alırsınız?
Siz bir şekilde tek kablo ile iki cihaz kullanmak gibi bir cambazlık yapmak istiyorsunuz biz de size bunun yapılmaması gerektiğini hemen her defasında tekrarladık, yapılmamasını tavsiye ettiğimiz bir olayı bizim denememizi ve size cevap vermemizi mi bekliyorsunuz onu anlamadım? İki kablo çekemiyorsanız tek cihazla idare etmelisiniz ya da size, tek kablo ile iki cihazı çalıştırabilecek bir ürün sunan ve bu konuda teknik desteği tam başka bir firmanın ürününü alın.
Madem ki teknik servisimiz bu kadar zayıf ve herşeyden bir haber ve sizin konu hakkındaki bilgileriniz bizimkilerin fevkinde (Fevkinde olmasa zaten bizim birşey bilmediğimiz hakkında değerlendirme yapamazdınız.) lütfen bu forumu bir an önce terk edin.
Forumu terk mi edeyim???
Telefonda beni foruma yönlendiren kişi zaten sizsiniz.
Ve halen sorduğum soruya cevap vermiş değilsiniz.
Bence bu forumu siz terkedin, hiç bir faydanız yok, aksine insanı sinirlendirmekten başka bir şey yapmıyorsunuz.
Teknik servisiniz sattığı ürünün nasıl çalıştığını bilmiyorsa bunun cefasını ben çekmek zorunda mıyım? Ne münasebet yahu?!!
Sen müşteriye bu şekilde davranıyorsan senin hakkında ne yazsalar haklı olurlar. Ayıp denen bir şey var! Ben sizin patronunuz olsam sizi iş yerimde barındırmam.
3 gün değil 2 gün oldu diye pişkince cevap veriyorsunuz, peki o zaman madem 2 gün oldu, neden cevap vermiyor da beni bekletiyorsunuz?
Bu kartın üzerinde LNB-OUT var ve ben de bu bağlantıyı kullanmak istiyorum. Kullanıp kullanmamak benim insiyatifimde, orası sizi ilgilendirmez. Bu bağlantı dediğiniz gibi "canbazlık" veya "uydu yayıncılığında kabul edilebilir ve güvenli bir bağlantı türü olmadığı.." falan gibi bir mevzu olsa o bağlantı soketini oraya koymazlardı.
Siz sattığınız ürün hakkında gerekli bilgiya bana sağlamak zorundasınız. Emin olmak ve cihaza zarar vermemek için teknik servise bunu sormak en doğal hakkım. "bilmiyorum, henüz denemedim" diyen bir teknik elemanın nesine güvenip hareket edeceğim ben?
Kendi sattığınız ürünü tanımıyorsanız bu sizin ayıbınız.
Ayrıca bunu 3 gün, pardon! 2 gün içinde deneyip görebilirdiniz ki onu yapma zahmetine bile girmemişsiniz.
Benim bahsettiğim teknik servis problemi işte buydu. Siz henüz müşterinize saygı göstermeniz gerektiğini kavrayamamışsınız. Sorunu çözmediğiniz gibi bir de müşteriyi azarlamaya kalkıyorsunuz.
aQUa yazdı:Konu hakkında bilgimiz olmadığını söylemedik, size yapmak istediğiniz bağlantının uydu yayıncılığında kabul edilebilir ve güvenli bir bağlantı türü olmadığını prensip olarak tek kablo ile iki cihazın çalıştırılamayacağını en az on defa tekrarladık
Elbetteki konu hakkında bilginiz yoktu. Yoksa niye beni "onu denemedim bilmiyorum" deyip foruma yönlendirdiniz?
Ben 2 gün yerine 3 gün dedim diye cevap veriyorsunuz, peki siz niye olayı bana 10 kere anlattığınızı söylüyorsunuz. Karşınızda aptal mı var sizin? Ben başka birşey sormama rağmen soruyu anlamayıp ısrarla başka şeye cevap verip sonra da 10 kere tekrar ettim demeniz inanılır gibi değil.
Ben telefonda aynı soruyu size 3 kere ve sizden önce telefonu açan daha yaşlıca olan elemana 2 kere tekrar ettim. Aynı soruyu 5 kere sordum, ancak anladınız ve bilmediğinizi söylediniz.
aQUa yazdı:İsimleri unutuyor olmanız bizim sorunumuz değil, madem isimleri unutuyorsunuz bir dahaki sefere not alırsınız?
Servis kalitesi derken bundan bahsediyorum işte. Çözüm üretmediğiniz gibi bir de müşterilerinize saldırgan tavırla abartı/yanlış bilgiler yazıp neredeyse aptal yerine koyuyorsunuz ve insanları buna cevap vermek zorunda bırakıyorsunuz. Hiç bir müşteri bunlarla uğraşmak zorunda değil.
Benim hafızamı bırakıp bence kendi sattığınız ürünün nasıl çalıştığıyla ilgilenin. Halen sorduğum şeyi merak edip denemediğinize eminim.
Sizin diğer birkaç mesajınıza da baktım, firmadaki göreviniz nedir bilmiyorum ama bu şekilde iş yapılmaz. Müşterilere, içeriden telefona bağırarak "böle böle yapsın, bele bele etsin" şeklinde yardım edilmez. Telefona çıkan ilk kişi misiniz yoksa 2nci mi bilmiyorum ama bu kebapçı-dürümcü durumunuz dışarıdan çok tuhaf görünüyor.
Ben ss3 kartını arkadaşımda gördüm, bende ss2 var. Sizin gibi "servis elemanları" na rağmen ikinci bir kart olarak ben bu karttan alamayı düşünüyorum. O yüzden aşağıdaki sorunun cevaplanmasına ihtiyacım var.
Forumu takip eden diğer kullanıcılardan rica ediyorum, eğer LNB OUT'u kullanıyorsanuz bir zahmet cevap veriniz.
PC'niz kapalıyken LNB-OUT'u kullanabiliyor musunuz?
Diyelim ki ihmal sonucu iki cihaz aynı anda açıldı.. SS3 Tuner'inde arıza olur mu?